Plannen in 4 stappen

Stap 1 – Invoeren kenteken

Zodra het kenteken is ingevoerd, worden de autogegevens bij het RDW opgehaald. Ook wordt er gekeken of het kenteken voorkomt in uw eigen DMS.


Indien je je kenteken niet weet, kun je op de knop drukken waarna je alleen het merk hoeft te selecteren.
.

Volgende Stap
Onlineplanner Stap 1
Onlineplanner Stap 1

Stap 2 – Werkzaamheden

Alle productgroepen en producten kunt u zelf beheren.

Dankzij de intelligente planner kunnen producten automatisch voorgeselecteerd worden.
Bijvoorbeeld bij het bijna verlopen van een APK of een unieke link van een Campagne mail voor het selecteren van een bandenwissel.

De producten die de klant geselecteerd heeft, worden overzichtelijk aan de rechter kant getoond.

Volgende Stap

Stap 3 – Afspraak plannen

Na het selecteren van een vestiging ziet u de beschikbaarheid per dag.

Vestigingen waarvoor getoond op basis van het merk.
De beschikbaarheid is afhankelijk van de gekozen vestiging en geselecteerde producten.
De tijdstippen waarop de afspraak gemaakt kan worden, worden getoond op basis van capaciteit en diverse criteria (bijv. wachter).

Volgende Stap
Onlineplanner Stap 3
Onlineplanner Stap 1

Stap 4 – Gegevens invullen

Als laatste stap, vult de klant zijn gegevens in.

Afhankelijk van of het kenteken in uw DMS bekend is, worden bepaalde velden niet getoond.
Hierdoor kan een bestaande klant sneller een afspraak maken.

Naar stap 1

De ONLINE PLANNER in het kort

  • Volledig responsive

  • In elke website te integreren met stijl aanpasbaar naar wens.

  • Interface voor plannen via de landelijke merken website. (PON)

  • Planningsaanvraag via online verschijnt in het planbord, dus werkplaatscapaciteit wordt direct aangepast.

  • Speciale weergave voor mobiel.

  • Volledig geïntegreerd met de autoline roosters en aangepaste beschikbaarheid (dus niet dubbel bijhouden).

  • Aparte banden of actieplanning flexibel in te richten met tijdblokken.

  • Vanuit campagne-email hoeft de klant niet alle gegevens in te vullen die we al weten, de klant gaat de planner in met een gepersonaliseerde link (minder in te vullen door klant, drempel lager).

  • Google Tag manager