Stap 2 - Uitsluiten uitzonderingen
Wilt u dat bepaalde klanten niet gemaild worden? Bijvoorbeeld klanten van een bepaalde lease-maatschappij?
U kunt op eenvoudige wijze deze klanten uitsluiten zodat u ze indien gewenst op een andere manier kunt benaderen.
Klanten die reeds een afspraak hebben worden automatisch uitgesloten.
Stap 3 - Emails versturen
De klant ontvangt een e-mail met hierin een persoonlijke link.
Deze link zorgt ervoor dat de klant op de Online planner terug komt waarbij onderstaande gegevens reeds zijn ingevuld:
- Kenteken
- Productie selectie
- Vestiging
- E-mail adres
De klant hoeft dus alleen een datum en tijd te selecteren!
Stap 4 - Wachten op afspraken
Wachten was nog nooit zo leuk
Via het dashboard kunt u precies zien welke klanten een afspraak hebben gemaakt. Het maakt daarbij niet uit of zij dit via de link in e-mail hebben gedaan of telefonisch hebben gebeld en een afspraak hebben gemaakt.
De BANDENWISSELS in het kort
Super snel en eenvoudig een afspraak maken
Geen dubbele afspraken
Online afspraak verschijnt direct in het planbord, dus werkplaatscapaciteit wordt direct aangepast.
Speciale weergave voor mobiel.
Inzicht in nog niet gewisselde banden